Arkadaşlar doğum yapalı 2 ay olucak 40 ım çıktıktan 4 gün sonra regl oldum reglim normalde 5 gün sürerdi ama 10 gün sürdü 6. Günde kesildi lekelenme olarak devam etti ve 10. Günde bitti. Sonra 5-6 gün oldu biteli bugün tekrar çok az kan gelmiş sabah biraz akşam biraz normal mi sizce?