askbocusum_1 yok canım butik oteller sadece kahvaltılı oluyo diğer herşey sana ait. Zaten biz eşimle meyve içeçek türlerine gittik yazın yemek aranmıyo kızım hep yemek yedi dışarda ama alaçatı harika 😍 alaçatı dönüşüde kendi aracımızla gittiğimiz için urla cundaya gitmiştik ama kalmadık gezmiştik, alaçatının gelişmemiş hali ama güzeldi oralarıda düşebilirsin uygundu