Yuksell Arkadaşlar serum fizyolojik tüplerini 1 gün boyunca kullanıyor musunuz? Yoksa bir kez damlatıp atıyor muyuz?
PelinKaraca Yuksell benim kazımasa verdi doktor ev sobalı burnu tıkanmış az Bir tüpü bi günde bitiriyosun sabah öğle akşam.
Ayaniz Yuksell eczAneden alırken bana actıgınız tüpü o gün kullanın kullanmadıgınızı atın yenisini kullanın demisti ertesi gün için..
Ayb Yuksell dilarammm 1 hafta çok uzun çabuk bakteri üreyebilir açtığınız gün bitirin veya ertesi gün. Tüp yerine 100 ml lik torbadan alıp ihtiyacınız kadarını enjektörle çekip kullanabilirsiniz daha ekonomik olur hemde steril
Yuksell PelinKaraca peki arkadaşlar bebekleriniz kaç günlükken başladınız. Benim bebişim 20 günlük, geceleri çok tıkanmaya başladı bugün dayanamadım ilk defa yaptım. Kullanmak istemiyorum ama başka da çözümü yok sanırım🤷♀️
Benimoykum Yuksell canım ben bitene kadar kullanıyorum eşime lazkm oldu o Bile tek seferde bitiremedi 3-4 gün kullanıyorum
Alparslanozge Yuksell Canım eczaneden serum al 4-5 TL bişey onu enjektörle çek burnuna sık o serum fizyolojikelre para yetişmiyor
Arvenceren Alparslanozge evet bnde öyle yaptm valla içerik aynı ama serum 5 lira fizyolojik 20den başlıyo bide çok az 10 tane var için 500 ml aldm serum koydum dolapta duruyo bide şırangaya da çektm bi kaçtane keşke en başta byle yapsaydım bi ton para verdm 😶
Alparslanozge Arvenceren Kesinlikle canım nereden para kazanmaya çalışcakarini şaşırdılar sanki bebenin masrafı bitiyoda canları sagolsun