Busra9290 bu kadarken doyurup gazını alıp yatiriyorduk kendisi uyuyordu,4 aydan sonra desteğe alıştırdik çünkü kendi kendine uyuyamadilar.
Ama şuan böyle bir sorunuz varsa loş odada kucağınızda salinmanizi tavsiye ederim sallanmak değil dikkat sakınmak,yavaşça yürüyün