Duyguekncixxx Kızlar hamilelikte çatlaklarım oluştu ve malesef ki önlem almadım. Çatlağım çok nasıl geçer etkili birşey var mı? Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😊
Kadert Duyguekncixxx krem vs ile gecmiyor cnm .güzellik merkezlerinde çatlak detavisi var .bn de kınuştum sonuç alıyoruz dedi tam detayı bilmiyorum ama üstünden çok zamn gçmedikçe işe yarıyormuş
Omom Duyguekncixxx çatlak değil yarıklar var karnımda 🤦🏻♀️ Üstelik çok kilo da almadım. kadın doğum doktoru onlara yapacak bir şey yok demişti. Bazen aynada gördükçe üzülüyorum bazen de amaan çok şükür sağlıklı bir bebeğim var diyorum 🤷🏻♀️
Araseymen Duyguekncixxx kalcamda 2 parmak kadar catlagim var o kadar.ustelik hicbir yağlama krem yada aşırı su tüketmedim genetikle alakalı bise sanırsam.ama tek tedavisi güzellik merkezlerinde yapılan işlemle geçiyor ama zamanla beyazlar görünmez bence o kadar kafana takma canım.
Beyis Ben konu açmıştım o kadar yag ve kreme ragmen çatladım kadon dogum doktoru cok zaman gecmeden gidersen gecer dedi bir yerle gorusmustum fakat emzirirken islem yapilmiyormus ee iki yil sonra nasil olcak
ilknur06 Duyguekncixxx ben lierac kullandım doğumdan önce ve sonra şükür geçti çok da çatlağı vardı. Şuan için lierac kullanılır mı bilmiyorum