Arkadaşlar Merhaba,
D vitamini ve 4. Aydan beri demir ilacı kullanıyoruz. 6. Ay kontrolümüzde doktorumuz balık yağı yazdı fakat biraz tuhaf buldum. En iyi doktor: tecrübe analardır mottosu ile sizlere de sormak istedim. Balık yağı kullanımı için erken mi 6 ay? 🌺