Esraogey 14,5 aylıktı kestiğimde. Ben gündüz başladım görsün die siyah bant yapıştırdım emmeye çalıştı olmadı sonra oynadı filan birde istediği an vermedim oyaladım oyun oynattım ve sürekli bir şeyler yedirdim açlık hissi olmasın die ilk gecede aynı şekilde kalktı ama memeyi alamayınca bıraktı uyumaya devam etti iki sonrada tamamen bıraktı. Ama haala eli mememde uyur ve elini her kucağıma geldiğinde ilk yaptığı şey işime sokmak. Sadece emmeyi unuttu yani 😂