balbocegimmm dondurulmuş sütü 3 aya kadar donuk olarak saklayıp çözdürecek kullanabilirsiniz. Pütürlerin sebebi sütünüzün içindeki yağ. Donup çözüldüğü için yağ sütten ayrışmış oluyor ve üstte toplanıyor, çalkalandığında da pütürlü görünüm oluşması normal. İçiniz rahat olsun. Yalnızca çözdürdüğünüz sütü ısıttığınız takdirde tamamı tükenmemişse geri dondurmayın, bunun dışında tamamını ısıtmayıp dolapta kendi kendine çözündürürseniz gün içerisinde tüketebilirsiniz. Bu bilgileri hastanedeki emzirme danışmanından almıştım, o açıdan da içiniz rahat olsun :)