yaramaz_bocegim Merhaba kraft pop UP bebek arabası kullanan anne var mı aramızda 😊 kaliteli bişey midir sürüşü nasıl 😊
Birceninannesi yaramaz_bocegim biz bebek arabası ararken arkadaşım tavsiye etmişti gittik baktık tek avantajı çift yönlü kullanılabiliyo olması. Onun dışında bize çok basit geldi beğenmemiştik kraft tango aldık çok daha sağlam bi ürün kullanımı da çok rahat
Merlival yaramaz_bocegim ben kullanıyorum.. hafifi olması çift yönlü ve tek elle olması artı… ama sürüşü baştan iyiydi şuan kendi gücümle ittiriyorum yani kenti hareket etmiyor dönerken sıkıntılı ..
Sevgilimmm Birceninannesi merhaba..modeline baktım ınternetten göremedim adı tam olarak tango mu? Baston araba mı bir de?
Birceninannesi Sevgilimmm merhaba evet tango https://imgyukle.com/i/NONKd6 bizim aldığımız buydu şu an satışı yok sanırım ama cockpit modelinin aynısı diyebilirim