Aliasaf_emel Kızlar hiç bir yerde Philips avent 6-18 ay arası emzik bulamıyorm oğluma nerden bulucam ben bunu bilgisi olan????
NicoRobin Aliasaf_emel sorma kara borsa oldu valla bulsan da çok pahalı ben değiştirdim bulamadım diye
minikbirbal Aliasaf_emel trendyoldan aldım bir iki hafta önce. Hala stok varmı bilmiyorum bi bakın isterseniz
Berenkooommm Aliasaf_emel böyle olacağını bildiğim için iyiki önceden almışım 😊 2. El uygulaması var ya çok meşhur olan orda sıfır kutusu açılmamışlar var bakabilirsiniz
Aliasaf_emel NicoRobin gerçekten öyle ya intertten almak imkansız 300 lira Bende aynı markanın farklı çeşidini denedim ama sanırım sert geldi kesinlikle istemiyor ne yapçam bilmiyorum
Asliyavuz Aliasaf_emel evet ya ben de bugün bulamadım bi tane var yedek bi de biberon emziği de yok zar zor buldu eşim bugün 3 numara emzik bulamadı
bikerem Aliasaf_emel ben de bulamayip pembesini aldim ogluma. Eylule kadar olmayacakmis eczacibasi tedarik ediyormus aciklamis
bikerem Aliasaf_emel ikili olanin biri turunculu onu disarda pembeyi evde emeriz ne yapayim baska care yok biz 5 ayligiz belki 1 aya bi ihtimal buluruz😁
Aliasaf_emel minikbirbal evet maalesef bana ultra Air lazım diğer çeşit denedim aldım ama kesinlikle istemiyor
cydcvk Aliasaf_emel yaa bana bikaç ay önce almanyadan bi müşterim hediye olarak bi yığın yolladı. Benim kız emzik tutmuyo oyalansın diye açtım dişini kaşıyo onlarla. Atıyo ısırıyor oyuncak etti kendine.Bilseydim karaborsa olduğunu verirdim