3 ay çektik her aksam ayni saatlerde ağlardı. Bebek sahibi olmak böyle bsymis mi ya diye hayiflanirdim. simdi 7.5 aylik olduk. Hala sancimiz oluyor ama o sekilde aglamiyor. kendime tavsiyem su olurdu kesinlikle sakin kalır stres yapma derdim. Cunku sen stresliyken onu nasıl sakinleştirebiirsin. Daha sonra karnına sıcak su koyup masaj yapardım bi guzel. aspirator sesinde uyuyordu bizimki ise yariyor. Bir de bebegi dik tutmak bagirsak hareketlerini hizlandiriyor. En onemlisi geciyor merak etmeyiniz. Rabbom saglikla buyutmeyo nasip etsin. Gaz damlasi ise bir doktor ben onermiyorum hic biri etki etmiyor demisti 3 ay sabretceksin demisti. 3 4 damla degistirdim ise yaramamisti. Damlayi birakiyorum dedim zaten ise yaramiyor. Bir bakmisiz 3. aya gelmisiz 🤗☺️