Kızlar sol ayağımın üstü ağrıyor düşme burkulma falan da yok. Genelde sol ayağımın üstüne oturuyorum masada yemek yerken bile. Kaç gündür kremle ovuyor eşim beyaz sabunla masaj falan da yaptık ama yok geçmiyor. Morluk şişlik falan da yok. Kuru kuruya ağrı 😔😔