Fridacan Kizlar sezeryan dogum yapali 10ay oldu hala adet olmadim,hamilelik gibi bir durum yok.aranizda bunu yasayan varmi yada bu kadar uzun suren
Ayazege06 Fridacan Bende normal dogum yaptim 5.5 aylıkken bi oldum 3 gün sürdü birdaha olmadım 🤷♀️Şuan da oğlum 6 ay 3 günlük oldu . Karnım şişti artık olmak istiyorum karin ve bel ağrısı mahvediyo beni
Fridacan Yasemin89- rahatladim,adet olamayisimdan mi emzirdigimden mi hic kilo da veremiyorum hep ayni kilodayim.dogumdan somra 6kilo kadar vermistim onu da aldim
Yasemin89- Fridacan ben adet olana kadar hamilelikte aldığım kiloyu vermiştim. Sonra birden 4 kilo aldım zaten sezeryan göbeği var 😔 emzirmeyi bıraktığında kilo alırsın derler ama herhalde herkeste farklı. Adet olamadığınız için ödem de olmuş olabilir,
Tavtati Ben de normal doğum yaptım. 10 ay oldu ama hala olmadım 😬 12 aya kadar bekleyeceğim olmadı bir doktora görüneceğim.