Merhabalar bende sezeryan doğum yaptım 4ay adet olmadım 2kere oldum lütfen birşey söyleyin bebeğim 6aylık ayın 21adet oldum ikisinde de de 21de oldum ayın 3ünde birlikde olduk süt hamileliği korur dediler hamile gibi his ediyorum akıntım var test yaptım erken sanırım cıkmadı kasıklarım da ahrı var adetime 11gün var daha