Merhaba arkadaşlar,
Bu konuda konuşup derdimi anlatabileceğim, beni anlayabilecek yakınlarımda kimsem yok. O yüzden size anlatmak istiyorum. Birkaç sene önce bir tanıdığım bebeğini kaybetti. Nedeni akciğerine süt kaçmasıydı. Ama kusma esnasında mı yoksa emzirirken mi oldu o kısmı bilmiyorum sormadım açıkçası yarasını deşmemek için.
bu konu benim kafama çok fazla yer etti o dönem Bebeği 5 aylıktı. Şimdi benim bir kızım var 4,5 aylık. En ufak bi tıkanmasında ödüm kopuyor. Hemen sırtına vuruyorum, ters çeviriyorum. Daha önce bir çok kez ilkyardım eğitimi aldım. Yani Kızılay’dan ilkyardımcı kartım falan var. Bu konulara hakimim ama kendimi bu korkudan alamıyorum. Az önce mesela kızım sırt üstü yatarken kustu birden yutamadı sanırım tıkandı kollarını iki yana açıp çırpınır gibi yaptı bende seslerden farkettim yanına koştum müdahale ettim, bu böyle 2 sefer oldu.
Müdahale ederken çok panik oluyorum. Kendimi tanıyamıyorum resmen. Arkadaşlar bana bi akıl verin nolur. Gece uyurken yada gündüz bazen odasında tek bırakıyorum o zaman böyle kusarsa falan boğulma ihtimali var mı sizce ? Kendini idare edebilir mi? Size çok saçma gelebilir ama bu durumdan çok korkuyorum. Bana bi akıl verir misiniz lütfen . Şimdiden teşekkür ederim.