İyi akşamlar anneler.size bi sorum olcak bebeğim on buçuk aylık geçen hafta uyanır uyanmaz uzunca hiç bir uyaran yokken baya kahkaha attı normaldir die düşündüm.az öncede emzirirken yine aynı şekilde kahkaha atmaya başladı artık endişelenmeye başladım .varmı başına gelen normal midir acaba?yardımcı olursanız sevinirim.