savas8dilara Kızlar 48 gün oldu doğum yapalı göğüs uçlarım HAYLEN iyleşmedi iki göğüsümüde aynı bıçakla kesilmiş gibi yarıldı uçları napsam geçer artık emzirmeye çekiniyorum çok acıyo
Ftmglksmc savas8dilara aynı durumu bende çekiyorum çook kötü bi acı 😓 ama ben göğüs kalkanı aldım onu kullanıyorum ve aynı zamanda kantaron yağı sürüyorum 3 günde acıyı o kdr çok hafiflettiki şuan çok rahat emziriyorumm
Edward savas8dilara canım benim kızım 81 günlük ve hala yara bugün doktora gittim doktor karışım verdi iğne bana kızdı “kendi kendinize eziyet ediyorsunuz bi doktora gelmiyorsunuz memenin dengesini bozuyorsunuz dedi” bence bir cildiye uzmanına görün