Kızım 11 aylık. Akşam sekizde uyutuyorum. Kendi odasında. Sonra 1-1,5 saat sonra uyanıyor odasına gidip uyutuyorum ama sonra tekrar kalkıyor hemen. Ben yatağa alana kadar bu böyle. Hayır bizimle uyuması sorun değil ama bari 2-3 saat uyusun kafayı yiyicem artık eşimle özel hayatımız kalmadı ya tam birlikte olucaz uyanıyor bıktık artık. Yeni doğanken bile 2-3 saat uyurdu ya kafayı yiyicem git gide kötü oluyor bu çocuk nolur akıl verin. Emerek uyuyor bu arada.