Bebeğim kronolojik 4 ay 1 günlük düzeltilmiş 2 ay 3 günlük. Sadece mamayla besleniyor. İştahı çok iyiydi ama 2-3 gündür mamayı zorla içiriyorum. Biberonu veriyorum diliyle itiyor ağlıyor içmek istemiyor. Emzik emmek istiyor ellerini emmek istiyor yapabilse elini komple agzına sokacak 🙄 Neden mama içmiyor ? Bir de alakası var mı bilmiyorum ama çok gaz çıkarıyor 🙇🏻♀️ başına gelen var mı ??