Nisaelizmom Anne4 benimde 6.500 kilo canım doktorum 3-4 saate bir çıkar besleme saatini dedi. Bence ml önemli değil bebeğin zaten kilo alımı iyi sütünde yarıyor ona hiç takılma 🙏🏻