Bebegim 24 gunluk ilk bir hafta süründüm ağlıyordum yaraların acisindan lansinoh kremnkullanmama rağmen sonra gümüş kapak aldım e bebekten ise yaradi ohh dedim ama son bir haftadır bebeğim memeyi tutarken çok zorluyor sinirleniyor yine cok kötüyüm göğüs uçlarım o kadar kötü yara değil ama bebeğim emdikçe canımdan can gidiyor ağlıyorum. Göğüslerime dokunamiyorum bile uykusuzluk vs hiç onemli değil emzirme saati gelecek diye korkuyorum maalesef 😕😕😕😕