bicirik ben de 32.haftada doğum yaptım. Puset kullandım ilk zamanlar ama hem puset minderi hem ek bel desteği hem de bahtaniyelerle destekliyodum oğlumu. Yenidoğana uygun kanguru almıştım doğumdan önce. Onu da takvim hesabına göre doğması gereken tarih geçince kullanmaya başladım. İlk başta kısa kısa evin içinde takıyodum kanguruyu twpkisini görmek için. Baktım mutlu, şimdi en büyük kurtarıcım. Çok mu ağladı koy kanguruya, işim mi var koy kanguruya 😁 kronolojik 5 aylığız düzeltilmiş 3.5 aylığız bu arada