Nik_mik_yok Sorum başlıkta 😁 ücretsiz kargo ve kapida ödeme yazıyor. Alış-veriş yapan varsa ,bilgi verirse sevinirim .ben daha önce oradan bişey almadığım için emin olamadım
AlparslansMom32 Nik_mik_yok ben hareketli kitap almıştım. Bikaç kat patpata sarılmıştı. Güvenilir ve iyi bi site.
TiniminiKayra Nik_mik_yok ewt kapida odeme vardi kargo ucretini hatirlamiyorum ya verdim mi vermedim mi 2ay fln oldu..ama hizli geldi sorunsuz teslim aldim zaten sitede sepeti onaylarken varsa cikar kargo ücreti
Nik_mik_yok AlparslansMom32 Balkokulumm B612 TiniminiKayra ezgiylmz33 Teşekkürler, ozaman güvenle alabilirim 😊
ezgiylmz33 Ben sürekli yapıyorum kapıda ödeme var güvenilir sadece zaman zaman teslimatta gecikme olabiliyor o kadar
Nik_mik_yok [silindi] hayır yapmadım, başka bi siteden aldım.30 liradan az miktarda alışveriş yapmaya izin vermiyor bkm 🤷♀️