Bu konuda bilgisi olan var mı? 2 aylık oğlum, ailelerimiz şehir dışında olduğundan haliyle özlüyorlar ve sürekli görüntülü konuşma yapıyoruz. Böyle de gidecek muhtemelen çünkü özlüyorlar ve özellikle kayınvalidem aramadığımda trip atıyor😅 Oradan sürekli birilerinin sesini duyduğundan ilgisini de çekiyor ama TV gibi fazla uyarandan dolayı zamanla bu sorun yaratır mı bilemiyorum. Elbette zararlıdır ama etkisi ne kadar olur sizce?