Daffimomm Mom081 kesinlikle yulaflı bisküvi birde petibör bisküvi çok fazla süt yapıyor bende normalde ikisinide çok seviyorum sütümü aşırı arttırdıkları için yiyemiyorum ya 😂
tbmn Mom081 Başta bol bol su 😊 Rezene çayı, bulgur pilavı, yeşil yapraklı bitkiler, havuç, yulaf, incir, hurma, komposto şimdilik aklıma gelenler bunlar
Duygusuz Mom081 hurma incir dut kurusu üzüm kompostosu tahin pekmez tahin helva boza dereotu bulgur su anne sütü arttırıcı cay rezene hepsini tüketmeye calısıyorum şimdi uğut tatlısı deneyeceğim bir cok kişi fayda görmüş İnş bizde de işe yarar
ezgiylmz33 Ben sabah kahvaltıda laktozsuz süt ile yulaf lapası yiyorum mutlaka tabii peynir,zeytin,yumurta vs yemeyi de ihmal etmeden bana çok süt yapıyor bir de hurma günde 2 adet epey arttırıyor sütümü aynı şekilde gün aşırı bulgur pilavı yemeyi de ihmal etmiyorum o da çok faydalı oluyor tavsiye ederim Tabi en önemlisi düzenli uyku😊süt arttırmak adına gereğinden fazla kalori almanın gereği yok bence bende bu saydıklarım çok işe yarıyor …
Daffimomm Mom081 eti burçakın yulaflı bisküvisi yine etinin petibör bisküvisi Cevizde çok süt yapıyor :)