Kuzeyim1 Merhabalar oğlum 1 aylık emziriyorum doymuyor dk dk meme istiyor ne tür mama kulanmaliyim tecrübeli annelerden yardım istiyorum ve uygun gördugunuz mama gaz gaparmı kolik bebek birde ?
Mom233734 Kuzeyim1 evolvia kolik mama çok iyi geldi. Aptamil kullandık aşırı gaz yaptı kolik mama ok rahatlattı
Kuzeyim1 Ozgayar humanin ne gibi faydasını gördünüz gaz sancısı gaz yapmiyormu acaba cnm kaç numara birde
Ozgayar Kuzeyim1 36 günlüğüz mama ile destekledim anne sütünü gaz yapmadı hiç ve içeriği temiz , hipp de öyle . 1 numara 350 ğram ile deneyebilirsiniz
Ozgayar Kuzeyim1 ben araştırıp Almıştım gaz problemi olan olmadı çevremde ama bebekten bebeğe değişiyor olabilir , ben hala veriyorum 2 güne bir
Yasmincrn Ben her mamayı kullandım memnun kalmadım. Merhaba şuan similac kullanıyorum bebeğim sevdi gaz yapmadı ve fiyatında uygun e bebekten sipariş veriyorum.