zeynepzeze Merhaba, biraz önce post açmıştım sanırım o modeli pek kullanan yok. Peki siz hangi modeli kullanıyorsunuz. Artı eksi yönleri nelerdir? Alırken evin metrekaresi vs farkediyordu mu? Birde mi store mağazasından almak daha mı iyi olur?
Sevgilimmm zeynepzeze ben anker 11s kullaniyorum çok memnunum silme ve harita özelliği yok ama güzel süpürüyor. Hatta satıp silen modelinden alacağım, çalıştıgim için vaktim kalsın diye
Destina zeynepzeze xiaomi mop pro var sürekli kullanıyorum haritası silmesi süpürmesi hepsi çok iyi.2 haznesi var. Birde Viomi v3 var bunda 5 harita kaydetme özelliği var eğer tek daire evse gerek yok harita karıştırıyor sürekli. Ama v silme özeliği muhteşem. 3 haznesi var. Yani hepsinin artısı eksisi var. Şarjı da iyi diğerine göre bi tık pahalı. Mop proda fazlasıyla iş görüyor.
Wommy zeynepzeze ben de almak üzereyim roborock s5 max düşünüyorum genelde alanlar memnun.Biraz pahalı genpa garantili olanlar 4400 civarı
nazatamina zeynepzeze viomi v2 hem harita ozelligi cok iyi 5 tane cikartabiliyorsun hem sarji iyi gidiyor hemde fiyati iyi kesinlikle tavsiye ederim
zeynepzeze nazatamina Evet o modele de bakmıştım fiyatı da baya düşmüş aslında. Eğer memnunsanız bu modeli alsam daha iyi olur aslında
paamuk MutluYaprak merhaba ben aldım roborock s5 bugün geldi. Bi 10 dk çalıştırdım ama salonumda belli bir yerde gezdi durdu başka odaya geçmedi yada masamın oraya filan gitmedi ilk haritalamayı çıkarmak için ne yapmam gerekiyor ? Zahmet olmazsa yardımcı olabilir misiniz?
Eda2121 zeynepzeze ben ixomi v3 kullaniyorum gayet memnunum tavsiye ederim. Harita özelliği ve istediğin yeri alanı süpürme silme özelliği var hazneleri gayet geniş ben memnunum yani