merhaba kızlar …
Sabah kalkarım bir fincan sade türk kahvesi aç karnına içerim
Kahvaltıdan sonra 1 kupa granül sade kahve
Akşama doğru 1 kupa daha…
Yatmadan bir türk kahvesi dsha içiyorum yani içmezsem elim ayagım titriyo resmen aşırı kahve içesim var.. emziriyorum bebeğimde 8 aylıkk.. beslenmemi aksatmıyorum sağlıklı şeyler tüketmeye çalışıyorum ama bu kahve meselesini çözemedim varmı benim gibi kahve düşkünüü