Melekanne16 sabah 9 da vurulduk (gelmeden 1 gün önce banyosunu yaptırdık çünkü asi sonrası 3 gün su degmeyecek) 1 tanesi sol omuzdan kalan 2 sinin biri sağ bacak biri sol bacaktan oldu. Ateslenebilecegini söyledi onun için fitil verdi ateşlenme durumunda yarısını kullanmam için. Akşam 6 gibi biraz huysuzlandı ama atak huysuzluğu mu aşı huysuzluğu mu bilemedim. 12 saat oldu ateş olmadi şimdilik ama etkisini ertesi günü gösterir diyorlar🤷♀️ Bir de omuzdan vurulan asi 3 4 gün sonra iltihaplanma gibi sulaniyormus sonra kabuk falan bağlayacakmış