En başından beri salak saçma ilgileniyorlar halbuki semtimiz küçük bir yer 1 senedir bıktırdılar aşı kağıdımızı görseniz sürekli tarih siliyor geri yazıyor sürekli farklı asilara yazıyorlar yanlışlıkla birdaha siliyorlar karalama kağıdı gibi,bir ara yanlış aşıyı çıkardı son an farketti,bir ara yanlış tarih verdi iyiki farkettim erken olmaması gerekiyordu dedi,bir ara doğru tarih vermiş beni geri göndermeye çalıştı erken gelmişsiniz diye sonra hesapladı tam günü doğru dedi bir ara sağlık bakanlığından aramislardi memnun olmadigimi nazikçe belirtmiştim her aşı için arıyorlardı şimdiye kadar bende 1 yaş aşısını yarın için kaydetmisim telefona şimdi kağıda bakayım dedim karmakarışık kagitta farkettim kenarda 11 Mart yazıyor bugün için aramaları gerekmiyor mu niye gelmediniz aşınız için vs diye yarın gidicem yinede inşallah yaparlar