8 aylık kızım var. Ek gıdaya geçtik. Anne sütü alıyor birde. İki gündür atesleniyordu. Doktora gittik. Boğazında hafif kızarıklık var dedi. Antibiyotik ve calpol verdi. Ama ben kendim de bir şeyler yapmalıyım. Köy tavuğu vardı. Ondan çorba yapacağım. Kendim ıhlamur tüketiyorum. Başka neler yapabilirim? İçim acıyor. O kadar durgun ve masum oldu ki evin neşesi soldu. Kara bulut çöktü sanki üstümüze. Bana tarif verin. Ya da bu çok etkili dediğiniz yöntemleri yazabilir misiniz?