Bebeğim 6 aylık olmak üzere ama Gaz sorunumuz hala devam ediyor süt ve yumurta alerjimiz var 2 aydir diyetteyim paketli hicbirsye yemiyorum ama hala gaz devam ediyor gece 20 kere uyanıyor yavrum gazdan artık oda bende cok yorulduk önerisi olan var mi kızlar