gozdesh Svdmm boyu bilmiyorum ama benim de ayak bileklerim inceldi 😬 hamilelikten önce baya kalınlardı yani hiç zarif değildi ama şuan ince bileklerim var 🙏😂
Badehandeyldz Svdmm benim bildiğim pelvis kemiği doğum yapınca açılıyor yana doğru ondan dolayı aşağı inmiş oluyoruz 1-2 cm 🤣
Svdmm Badehandeyldz ya boylr birsey okumustum sanki ama doktor arkadasima sordum az once oyle sey olur mu ya diye falga gecti 😂
monaroza1 Svdmm Benim de öyle oldu eşim farketti 😅 1.63 üm normalde yani doğum yapana kadar öyleydim şimdi 1.60 olmuşum eşimin boyu da 1.91 geçenlerde sen gittikçe küçülüyor musun noluyo dedi bana şaka yapmıştı ama ölçtük küçülmüşüm 😅😅
Svdmm monaroza1 benimde ayni esim 1.88 , ben 1.63 tum bu aksam olctuk 1.60 , ya yok mu bu konunun uzmani doktor moktor arkadas yazsin sinirlerim bozuldu 😆
monaroza1 Svdmm Normal doğum demişler sezaryen oldum yaş demişler daha 23 yaşındayım hiçbiri tutmuyor yani bende 😅 her doğumda olursa bide 3 tane doğursam hobbit gibi kalırım eşimin yanında 😂
Svdmm sonsuzmutlulukkk insan merak eder 7 cm az degil bir doktora sordunuz mu ya da yasiniz kac , 24 yasa kadar boy uzamasi devam edermis 😅
Caglarass sonsuzmutlulukkk Ay o zaman süper sevindim sizin adınıza 😄 Bende ölçücem eşim sen uzadın mı falan diyodu ama hiç doğuma bağlamamıştım 🙈
Svdmm Cancansmom hicbir bilgim yok ama sedef hastasiyim , sedef hastaligi bir sure sonra kemik hastaliklarini tetikliyor diyorlar , romatizma falan gibi seyleri de 🙄