Bdee07 Kızlar merhaba 9 Nisan’da kızımın doğum günü doğum günü elbisesini uyguna satabilicek varmı düz toz pembe istiyorum konseptimiz yok sadece toz pembe
Dogavesultan Bdee07 bende toz pembe elbise var hatta etiketi üstünde hiç giyilmedi ben beyaz giydirmiştim