1,5 yaşında rota hastalığı kaptık sanırım hastane kontrolumuzde 1 haftadır çok zor günler yaşadık ishal ateş kusma kilo kaybı halsizlikten sürekli yatan bir çoçuk serum verilmeden düzelmedi hastanede yattık damar yolu zor açıldı sürekli elini kolunu oynattığı için tekrar tekrar açıldı her gün kan alanıp değerlerine bakıldı,biz aşı gününü kaçırdık ve zararı yoksa bunları yaşamaktansa aşı yaptırılmalı tavsiyem,bir kere gecirince tekrarlayabiliyormuş yine 5 yaş altı çocuklar için zon gecirilen bir hastalıkmış.bu dönemde defalarca acile gitmektense hastanede yatmaktansa dr nuz öneriyorsa mutlaka yaptırın.