Arifeeee Atahaninannesi gittik hastaneye çocuk acile. 38 civarında şuan. Geri geldik. Hastanede de soğuk uygulama yaptık başka bir şey değil. Ağla ağla harap oldu cocuk. Ateş antibiyotik kullansanız bile 3 gün olur dediler. Yatış yapabilirim ama gerek yok dedi. İlaçların dozunu yükseltti biraz.
Atahaninannesi Arifeeee gece aklım sizde kaldı dua ettim 😣 kurban olurum ben o yavrulara ya. Inşallah iyilesir hemencecik. Şuan durumu nasıl
Atahaninannesi Arifeeee ya ben anlamıyorum orası hastane nasıl birşey yapamazlar evde bizim ne yapmamizi bekliyorlar . Çok sinir oluyorm . Zaten çocuğa birşey olsa benim elim ayağım bjrbinre giriyor
Si_se_ta_be Arifeeee Gittik dün gece birşeyi yok dedi tekrarlarsa haftasonuna kdr getirin kan testi yapalım başka birşey çıkar belki dedi.Gece düşürdük sabaha karşı yine çıktı şimdi iyi bakalım inşalalh bugün çıkmaz.
Veraveannesi Bizde ateşliyiz boğaz dedi doktor ve ben 36 saattir uyumuyorum şuan bebeğim uyudu 37.1 ama yükselir diye uyuyamadım 😢 bebişler hasta olmasın hiç kıyamıyorum
Arifeeee Atahaninannesi bende öyleyim. Daha önce de ateşlendi damar yolu açıldı. Acamadilar kevgire döndü çocuk. Çok sinir olmuştum. Bir taraftan da korkuyordum yatar diye. Bir de bugün bizim doğum günümüz. İlk yaşımiza hasta girdik ☹️