Nergis24 Kızlar kızım 18 aylık . Bıngıldagi kapalı değildi. Çevremdeki bir çok cocugun 12. Ay civarı kapanmisti. Ben bu durumu aylardır dert ettim araştırdım uykusuz kaldım bir sıkıntı mı var diye. 18 ayda kapanması gerekmiş bizimki 17 oldu hala baya açıklık vardı çok üzülüyordum. Bugün asi için gittim ve bingildagin kapandığını söyledi Dr um. O kadar rahatladim ki… Birde aylardır zayifti hep iştahsız diye kafaya taktım boyu 82. Kg 12. Çıktı Dr herşey çok iyi dedi çok şükür. Biseylerin vakti gelince kendiliğinden oluyormuş vakti saati varmis. Şuan anlamlı kelimesi yok.bunun için çok üzülüyorum İnşallah vakti saati gelmiştir Rabbim aciversin dilinin bağını cozuverir inşallah 💐🥺🌿🥺
demirboy Nergis24 merhaba benimki de çok iştahsız ve zayıf. Nasıl kilo aldırdınız 1 yaşcivarı kilosu nasıldı
Mom070 Nergis24 2 yaşa kadar zamanı bunun bebeğin 18 aylık. Doğru demiş vakti var. Çevredeki bebeklere de bakmayın. Benim oğlum. Ayda yürüdü diğeri 15 aylık yürümüyor oturup ağlasın mı? Her bebek aynı olmuyor işte. Konuşma konusuna gelince de bak sürekli yazıyorum sana yanlış anlama beni. Bebeğini biraz kendi haline bırak zorlama daralma konuşacak diye bir şey yok şuan için. Benim oğlum 2 yaşında konuşmaya başladı ne yapayım konuşmayınca konuşmuyor yani.
Htckrkybkr Nergis24 psikolojik danışman olarak sana tavsiyem, lütfen profesyonel bir destek al arkadasim. O çocuğu zor büyütursun yoksa, yaşlanırsin, hastalanirsin bu kadar stresle, kendini de bebeği de hasta etme💐
demirboy Nergis24 ciddi misiniz, benimki de o civardaydı ama şu an almıyor 15 aylık olucak. Peki nasıl aldı kilo iştahı mı açıldı bir şey mi kullandınız ya da beslenme düzenini mi değiştirdiniz bana da yardımcı olur musunuz
demirboy Nergis24 canım konuşmak için farklı etkenler var, çocuğun yapısı, ailenin ilgisi ve çocuğun başkalarıyla iletişimi. Zaten pandemiden dolayı haberlere de çıktı çocukların konuşması gecikmiş. Çocuklar başka çocuklarla ve insanlarla bir araya geldikçe de daha çok gelişiyor dili. Kalabalık aile ortamına sokarak gelişimini sağlayabilirsiniz belki. Bir de 18 ay konuşamıyor demek için henüz erken ama dr unuz ne diyor bu da önemli. Ayına göre diğer gelişim alanları normalse dil gelişimi de zamanla olucaktır
Mom070 Nergis24 Elbette normal ama siz çok fazla takıyorsunuz kafanıza. Belki bebeğiniz sizdeki stresten etkileniyor, olamaz?
Nergis24 demirboy benim bebeğime kilo aldıran şey açıkçası nutrigen üzüm çekirdeği şurubu oldu. Doktorumun tavsiyesi üzerine kullandım 1 ay.
demirboy Nergis24 canım ben aldım ama eşim eczacıya sormamış ne zaman verdin aç karna mı tok karna mı
Nergis24 demirboy sabah tok karna. İlk 20 gün bir faydasını bekleme. İştah açmadı diye üzülme. Sonra bir yiyorlar durduramiyon
demirboy Nergis24 çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏 o zaman sabah tok karna 1 tatlı kaşığı vereyim dimi inşallah iştahı açılır
Nergis24 demirboy evet ama şişenin sonuna doğru açılıyor iştahı. Ben mesela 2 hafta falan hiç faydasını görmedim.ama düzenli olarak verdim. Şişe bitmeye yakın inanılmaz iştah açıldı her şeyi yer oldu
demirboy Nergis24 o kadar sevindim ki umarım benimkinin de iştahı açılır 🤲 benimki de 15 aylık olucak daha 10 kilo değil🙄