Happymomda sevgili anne adayları diye konuya giriş yapıyordum burda kizlar diye giriş yapasım geldi 😁😁🤭 Kizlar veeee sevgili anneler 2 aylık oğlum son 1 haftadır gündüzleri beşiğinde uyumuyor.Karnini doyuruyorum omzumda gazını alırken uyuyakaliyor diyelim, besigine bıraktığım an gözlerini açıyor onun yerine koltuğa bırakınca uykuya devam ediyor🤦♀️ Buna nasıl mani olabilirim tekrar nasıl alıştırabilirim beşiğini var mı bu durumu yasayan anneler🙄