Annisss biz doğumdan sonra odaya geldim hemen emmeye başladı sıkıntı yaşamadık mama hiç yemedi hem istemedi hem gerek olmadı ondan belkide ben 2 yi bekleyemedim.ama sizin zorlu olmuş haklısınız karar verdiyseniz bıraktırin artık beslendiğini düşünmüyorum o aylarda ama aradaki bağ için diyorsanız tabi yine siz bilirsiniz inanın bişe degismiyor hala aynıyız biz kızımla ☺️