Merida1 Kızlarr (kendim için)doktorun verdiği krem daha berbat etti. Aşka doktora randevu aldım. Bitkisel, kocakarı ilacı ne olursa kullanan memnun kalan geçti çok iyi geldi dediğiniz bir ilacı var mı? Hepsine açığım yeterki geçsin :(
sedaaff96- Merida1 Benim kuzenimde var roza hastalığı deniliyordu yanlış hatırlamıyorsam lazer gibi bi tedavi uygulanmıştı baya bi geçmişti
Katya Merida1 annemde de vardı. Kremler önce çok kızarttı sonra birden geçti. Cilt hastalıklarında normal bir süreç diye biliyorum.
Daffimomm Merida1 bana momecon ve excipial lipo yazdı benim bütün vücudum olmuştu halim çok çok kötüydü doktor 2 ay geçmez dedi izleri kalır falan dedi ben ilaçları günde 2 kez yarım saat ara ile sürdüm kremleri birbirinden 15 günde geçti sadece bi bacağımda dizimin altında kaldı onlarda geçiyor inşallah seninkilerde biran önce geçer. 3 gün kullan kızarsa bile faydası olursa 2 3 günde hemen beller ediyor zaten
Daffimomm Merida1 hayat öyle anlayabiliyorum ama napalım işteee inşallah geçer de tekrarlamaz bide bu hastalık tekrarlayabilen bir hastalık