Kızlar merhabalar, Doğumdan sonra eski pantolonlarıma girebiliyorum ama derli toplu vücudum yok diyetisyene gitmek isteyrm ama bebem 2aylik sütüm le ilgili sorun olur diye çekiniyorum.ve emzirme sonrası yeme arzusunun önüne geçemiyorum.verdiklerimi geri alacağım bu gidişle.siz nasıl yol izlediniz.yardim🙏🏻