Kızlar tiroid ne berbat bir şey yahu.
Butun vücudu etkiliyor.
Bu ara da başıma akşamları sıkıntı girmesi çöktü. Soyleyiverin sizde de oluyor mu böyle bunalım tarzı.
Hiçkimseyle oturup iki lafın belini kırmaz olduk. Birkaç günde bir akşamları birbirimizde çaylar kahveler içer söyleşir gülerdik eş dost akraba ile…
Noldu o günlere yahu?
Ne zaman bitecek bu korona belası.
Bir de bakıyorum instada arkadaşlarıma. Asla ev oturmalari bitmemiş bazı kesimde.
E ben boşuna mı ev oturmalari, keyifli sohbetlere son verdim diyorum.
Ben de çoğu insan gibi salıversem şu işi diyorum bazen. Görüşsen eskisi gibi herkesle, otursak konuşsak yahu.
Böyle de psikokojik bunalıma girdim.
Peki nereye kadar?