05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kızlar bebeğimi sütle beslerken gayet iyi kilo alıyordu mama vermeye başladım sütüm çok az mama neden kilo aldırmadı 😓😓
Saraa 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bazı bebekler almıyor veya çok az alıyor benim kızım da mamayla az alıyordu ek gıdaya geçince baya kilo almaya başladı yoksa mama doğru düzgün kilo yapmadı ha ama Aptamil güzel bak o yine yarım kilo aldırıyordu yani
Edizbeyinannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bizde mamayla az kilo alanlardanız yavaştan ek gıdaya geçtim o ay daha da az almış
Seziz 05ay05az20e1sra14na9di3r27 biz hipp organik cambiotik kullanıyoruz, son 3 aydır ayda 1 kilo alıyot. Şu an 5 aylık. Mamayı ne kadar içiyor acaba? Az geliyor olabilir mi?
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Seziz hayir veriyorum mamayi falan Galiba sütüm yağlı ve sutum azalınca kilo alımı yavasladi ama anlamadigim mama kilo aldırır derler almadi