Asyaasya Kızlar Kızım tırnağı batı kip kırmızı siis doktora götürdüm krev vermedi eleme çorap giydirme dedi ama com kotu tırnağı bı öneri verin evde yapabileceğim lütfen canı çok yanıyordu eminim çokta huysuz o yüzden
Aliasaf01 Asyaasya Çok sıkan çorap giydirmeyin. Tırnağını keserken düz kesin. Benim oğlumda da çok oluyor. Tırnağı biraz uzayınca geçiyor. Evet çok acıyordur. 😔