Minico benimde 3 ay olucak yakında sezeryan olalı kesinin olduğu yeri zaten hiç hissetmiyorum doktora sorduğumda oranın uyuşukluğunun hiç geçmeyeceğini çünkü sinirleri kestiğini söylemişti
ve benimde göbeğim biraz bası uyguladığında hala acıyor evet ve yarı uyuşukluk var