⅘ ay civarı uyku red donemi var cok cetin dönem. Ama bes aylikken uyku egitimi verin derim .Sonra 8.ayda bir atak varki bütün ataklara rahmet okutur duzen kalmiyor yatakta ayaga kalkiyor falan fena . Biz pispisliyoruz ama kolumuz kopuyor park besige egilmekten. Ayakta sallamaya gecsem nasil merak ediyorum