Muallime1 Kızlar biberonla içmeyi pek sevmiyor benimki ne önerirsiniz suyu daha fazla içmesi için pipetli mi ağızlık olanlardan mı ?🌸
EmineYilmaz Muallime1 Aydan sonra bunu kullandık https://www.hepsiburada.com/wee-baby-188-disney-akitmaz-suluk-250-ml-pm-HB00000LAY0X 1 yaştan sonrada pipetli çok memnunuz canım https://www.hepsiburada.com/wee-baby-pipetli-bardak-p-HBV00000SF7ZB?magaza=mandalina
BirVeraAnnesi35 Muallime1 ben aventin kullandım damlatmaz alıştırma bardağını. 6 aylıkken pipeti öğrenebilir mi onu bilemedim
Arasannesi Muallime1 6. Aydan 10-11 Aya kadar avent eğitici damlatmazı kullandık sonrasında yine avent pipetli 300 ml olana gectık ikisinden de memnunum
Annis-ogul Muallime1 6 wy icin pipet cok erken sanki cnm.cunku birden çektiği zaman direk gencine gider.bn nuk un sulugunu kullanıyorum cok memnunum
BirVeraAnnesi35 Muallime1 ben yaşında alıştırdım pipetli bardağa yani mutlaka denesem öncesindede yapabilirdi belki ama biz biberondan daha verim alıyoruz hala daha
Muallime1 BirVeraAnnesi35 BirVeraAnnesi35 Benimki oldum olası sevmez öyle bir huyu var alıştırma bardakları alırım yaşında da pipet artık