Yumurtlama günümü biliyorum. 6 şubatta çatlama oldu. Hamile olduğumu öğrendim . O günden bugüne 31 gün geçmiş ve ultrasonda kese 5+5 10mm. Son adet tarihim 20 ocak. 7 haftalık olması gerekirken 5+5. 9 gün önceden 5+3 çıkmıştı ultrasonda ve 6mmydi. Sadece kese görünüyo bebek görünmüyo. Bir hafta bekleyelim dedi doktor. Böyle bişey yaşayıp başına gelen var mı ? Kese boyu geç ilerliyo kesede büyüme oldu ama çok az ve bebek hala görünmüyo