Emirto Merhaba , 2. Ay aşılarimizi yaptirdik . 3 aşı ile birlikte nimenrix aşısı da oldu bebeğim. Doktoru ateş olabileceğini söyledi. Ateşlenme sadece ilk gün mu olabilir yoksa 3 gün ateş riski var mıdır ? Yardımcı olur musunuz ilk bebeğim