Zynpkumsal Arkadaşlar kızım 2 aylıkken safra kesesi ameliyatı olmuştum sonra kanala taş düşmüs ERCP yapıldı ameliyattan 4 gün sonra. Sarılık oldum. 3 ay geçti ama arada sağ tarafım da ağrı oluyor. Dikişlerim kaşınıyor. Yaşayan var mı?
Zynpkumsal Karaborsa öyle bir ağrı değil kanalda taş olduğunda ki ağrıyı biliyorum ameliyat yerim ağrıyor batma hissi daha doğrusu yinede var mıdır sizce bu beni korkutur çünkü bide sağlık calisanimisiniz ☹️
Karaborsa Zynpkumsal saglik calisani degilim. Babam cok çekti safradan ercp oldu bi kac kez o yuzden soyledim tekrar gidin diye
Oykugoktug Merhaba bende 8. Günüm amelyatımın normalde ağrılarım geçmişti ama 2 gündür ameliyat yerim tekrar ağrımaya başladı bende korkuyırum siz doktora sordunuzmu